WindowMaker a polskie znaki

Radek Krzywania sfrog w man.poznan.pl
Czw, 10 Lut 2005, 10:39:58 CET

Michal Abramowicz wrote:
> Eh.
> Bzdury pleciecie, tak mi sie zdaje.
> Mam takiego: WindowMaker-0.91.0-5
>
> Co prawda jak ma sie włąsne ~GNUstep/ a w tym całe menu to się
> między 0.81 a 0.91 potrafi napierdzielic, zgubić polskie czcionki,
> gupieć podczas alt+tab i inne klawiaturowe jak ma stare ~gnustep.
>
> Rozwiązaniem było i jest, zrobić sobie nowe menu, czyli rm -r ~GNUstep/
>
> Mi się windowmaker 091 bardzo odpowiada.

Zaiste, po usunieciu ~/GNUstepa i uruchomieniu WM menu dziala OK.
GNUstep utworzyl sie na nowo. Ale za nic na swiecie nie udalo mi sie
wyswietlic polskich znakow w spinaczu ani w nazwie pulpitu. Nie pomoglo
kopiowanie UFTow z innych plikow do WMState ani wpisywanie ich z reki
pod WM. Jakos przezyje ten detal, ale mialem skonfigurowanego WM a teraz
musialem odtwarzac recznie ikonki, modyfikacje menu, itp. Nie jestem
zachwycony tym faktem... :( Na razie moge przyjac ze dziala.
Pozdrawiam i dzieki wszystkim za pomoc.

Radoslaw Krzywania       Network Research and Development
sfrog w man.poznan.pl      Poznan Supercomputing and Networking Center
+48 61 858 20 28         http://www.man.poznan.pl