WindowMaker a polskie znaki

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 10 Lut 2005, 09:16:44 CET

On Thu, 10 Feb 2005, Radek Krzywania wrote:

> [...]

[...]

> Jedyne co dziala ok to podmenu aplikacji :) dzieki waszym podpowiedzia.

[...]

> btw. gdzies na googlach widzialem posta z takim problemem - rozwiazanie

Kurczę, czyli miałem dobrego czuja żeby nie instalować nowego WindowMakera i
zostać przy 0.81 :)

Szkoda że tak często takie rzeczy się zdarzają w PLD :(

P.S. Czy aktualne pakiety trafiają na jakieś inne FTP? Od czasu gdy
ftp.pld-linux.org było wyłączone nie ma absolutnie żadnych update'ów - ani
do AC, ani do Ra... Tymczasem clamav wszeszczy jak opętany żeby natychmiast
instalować nową wersję :-/

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004