Programowanie z biblioteką FANN

Robert Tomasik Robert_Tomasik w o2.pl
Sob, 12 Lut 2005, 08:49:43 CET

> Polecam zastanowienie się nad Pythonem AFAIR fann ma do niego bindingsy.
> Ponieważ i tak większość roboty obliczeniowej odwali za Ciebie
> biblioteka, to strat na wydajności mieć nie będziesz, a w Pythonie
> programuje się dużo wygodniej niż w C lub w czymkolwiek innym.

Wielkie dzięki za odpowiedź.
Czy możesz mi jednak powiedzieć jakiego środowiska (edytora) używać i jakie książki polecasz?
I jeszcze jedno, czy oprogramowanie w Pythonie można łatwo przenieść do Windowsa? Istnieje duże prawdopodobieństwo, że będę musiał przenieść napisane oprogramowanie na ten właśnie system.
Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam.