WindowMaker a polskie znaki

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Czw, 10 Lut 2005, 09:49:32 CET

On Thu, Feb 10, 2005 at 09:16:44AM +0100, Jacek Osiecki wrote:
> Kurczę, czyli miałem dobrego czuja żeby nie instalować nowego WindowMakera i
> zostać przy 0.81 :)
>
> Szkoda że tak często takie rzeczy się zdarzają w PLD :(
Eh.
Bzdury pleciecie, tak mi sie zdaje.
Mam takiego: WindowMaker-0.91.0-5

Co prawda jak ma sie włąsne ~GNUstep/ a w tym całe menu to się
między 0.81 a 0.91 potrafi napierdzielic, zgubić polskie czcionki,
gupieć podczas alt+tab i inne klawiaturowe jak ma stare ~gnustep.

Rozwiązaniem było i jest, zrobić sobie nowe menu, czyli rm -r ~GNUstep/

Mi się windowmaker 091 bardzo odpowiada.

abram

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba