Courier-imap + problemy

Wojciech Potaczek wojciech w potaczek.pl
Pią, 11 Lut 2005, 12:00:35 CET

> IMAP_USELOCKS="0"

Panowie, kiedyś już pisałem że mam:
IMAP_ENHANCEDIDLE=1
IMAP_USELOCKS="1"
i nie mam śmieci w logach.

Fam chyba działa, bo gdy jestem podpięty outlookiem przez IMAP
to gdy tylko skasuję webmailem list ze skrzynki to widzę
jak list w tej samej chwili znika z Outlookowego Inboxa.

courier-imap-3.0.8-3
fam-2.6.10-2
portmap-5beta-14
Aktualne AC.

/etc/sysconfig/rc_inetd/sgi_fam :

SERVICE_NAME=sgi_fam
SOCK_TYPE=stream
PROTOCOL=tcp
PORT=0
FLAGS=wait
USER=root
GROUP=nobody
SERVER=tcpd
DAEMON=/usr/bin/fam
SERVICE_TYPE=RPC
RPCNAME=sgi_fam
RPCVERSION=2
RPCNUMBER=391002
INTERFACE=127.0.0.1

Dodatkowo w /etc/tcp.d.hosts.allow :
fam : ALL : ALLOW

Jedyny śmieć w logach jaki mam jest taki:
Feb  6 01:34:14 mizar xinetd[26176]: warning: can't get client address:
Transport endpoint is not connected
Rozwiązaniem jest o ile pamiętam dodanie do fags "NOLIBWRAP"
ale zapomniałem to poprawić.

Nie spotkałem się w ogóle z tymi błedami, które macie więc nie wiem
na ile te informacje które napisałem pomogą.
Czy coś jeszcze z mojej konfiguracji Was interesuje?

Pozdrawiam serdecznie,

--
Wojciech Potaczek