polonizacja dabiana sarge

Tomasz P. tom_wiz w poczta.onet.pl
Wto, 15 Lut 2005, 00:29:21 CET

Witam

Wiem, że to lista PLD :-)
ale może ktoś sie zetknął z takim problemem jak polonizacja X'ów pod sarge ?
Mój problem polega na tym, że pod tamtejszym KDE brakuje polskich czcionek.
Znalazłem coś takiego:
#apt-get install xfonts-biznet* msttcorefonts
Owszem, czcionki się zainstalowały, ale polskich dalej brak.
Nie mogę znaleźć pakietu z Font Serverem do X'ów (xfs) i może to dlatego.
Być może to jakieś braki w plikach 100/75dpi/fonts.alias,
bo w katalogach są obecne pliki przypominające nazwami standardowe helvetica,
ale pod KDE nie ma ich w centrum sterowania/zakładka fonty.

Jeżeli ktoś ma jakąś podpowiedź, to proszę o odpowiedź.

Pozdrawiam
Tomasz Porowski