isdn na pci via 2.6

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Sob, 12 Lut 2005, 13:23:51 CET

panta_rei wrote:
> Witam!
> Próbuje uruchomić karte teles (chipset Tiger 320), wg wszelkich znaków
> na ziemi i niebie ma dzialac na modułach hisax. W kernelu brak
> calkowicie obslugi ISND :/
> #
> # ISDN subsystem
> #
> # CONFIG_ISDN is not set
Ano brak - od... nie pamiętam kiedy...
cieciwa swego czasu dodał patrz niżej
[...]

> Po drodze gdzies wpadł mi na oczy mISDN
> http://rcum.uni-mb.si/~uvp00845b/ czy ktos mial z tym do czynienia??
swego czasu czyli dla kernel 2.6.8 (sprawdź w CVSie)
Generalnie ISDN w 2.6 był cały czas w trakcie zmian... (czyt. działał
różnie ;-)
Najczęściej OK (mam linie "leasd" spinającą 2 placówki 2xB)
Ale jak widać po zmianach w kernelu ISDN teraz trochę kodu z isdn4linux
"mergniętą" i powinno być (?) lepiej.

Jak nie możesz ze speca to skompiluj ze źródeł i już.

> No ale może najnormalniej w świecie jestem skazany na kernel24??
Jak będzie się walił to pewnie tak...

--
Andrzej Zawadzki