Amavis i zuzycie pamieci

Przemysław Stanisław Knycz pknycz w kolnet.com.pl
Sob, 12 Lut 2005, 15:40:34 CET

Witam!

Użytkownik kuba staskiewicz napisał:
> A spamassassina masz z amavisem sprzezonego? Byc moze to wlasnie on Ci
> zzera pamiec. Byla jakas wersja spamassassina z bledem, powodowala
> u mnie zzeranie pamieci i load rzedu 10-15. Pomogl upgrade spamassassina.

  15:44:11 up 2 days,  1:51,  2 users,  load average: 11.41, 6.80, 3.82

spamassassin-spamd-3.0.2-1

A na tym ? Bo u mnie doły.

--
  . m a i l t o  pknycz a t kolnet d o t com d o t pl .
| Przemysław Stanisław Knycz, JID: djrzulf w kol.net.pl |