jakarta-bcel

Maciej 'mco' Świętochowski mco w mco.hdtv.pl
Sob, 12 Lut 2005, 22:15:25 CET

Paweł Gołaszewski wrote:

> Właśnie się natknąłem na dokładnie to samo...
> Znalazłeś rozwiązanie?
Rozwiązania tego problemu nie. Moim podstawowym problemem był brak
jakarta-ant 1.6, żeby eclipse zbudować. Ostatecznie jednak zbudowałem ja
z basic_functionality i to wystarczyło dla eclipse'a, chodzi ładnie.
Aaa... Ale eclipse'a zbudowałem na Javie 1.4.2_07 (spec najnowszy z 1_4,
tylko w specu 06 na 07 podmieniłem, bo 06 nie mogłem znaleźć na stronach
suna.

Pozdrawiam,

--
Maciej 'mco' Świętochowski