Kontrolery Raid

pbern@pbern.biz pbern w pbern.biz
Pon, 14 Lut 2005, 00:23:26 CET

On Sun, 13 Feb 2005, [ISO-8859-2] Paweł Gołaszewski wrote:

> Z kontrolerów SATA polecam 3ware. Świetne, choć drogie.
poczatkowo tak chcialem zrobic. ale poczytalem troche i zostalem przy
calym osprzecie intela... i zasadniczo sie nie zawiodlem... no moze poza
tym ze nie udalo mi sie jeszcze uruchomic konsoli do zarzadzania
kontrolerem via java... ale to z braku determinacji i potrzeby ;)

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski
GG 3377, email kontakt w pbern.biz