Programowanie z biblioteką FANN

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pon, 14 Lut 2005, 09:18:23 CET

Robert Tomasik napisał(a):
> Wielkie dzięki za odpowiedź. Czy możesz mi jednak powiedzieć jakiego
> środowiska (edytora) używać
Jesli tekstowo, to Vim. Jesli graficznie, to calkiem ciekawie pisze sie
w Anjucie i Eric3, ale najlepiej pracuje mi sie w KDevelop (sensownie
rozwiazany interface i zaimplementowana obsluga jezyka Python lepiej niz
w Anjucie). Z wiekszych kombajnow to Eclipse ma pluginy do Pythona, ale
jak testowalem trzy z nich zaden poprawnie nie podswietlal skladni.

> i jakie książki polecasz?
Dokumentacje on-line, ksiazki O'Reilly i to co sie znajdzie w
Internecie. Kiedy poznasz juz jezyk, to wystarczy sama referencja z
http://docs.python.org

> I jeszcze jedno, czy oprogramowanie w Pythonie można łatwo przenieść do
> Windowsa? Istnieje duże prawdopodobieństwo, że będę musiał przenieść
> napisane oprogramowanie na ten właśnie system.
Nie ma wiekszych problemow. Niektore rzeczy sa niestety
platform-specific, ale jest ich niewiele. W niektorych przypadkach sa
dostepne odpowiednie funkcje i metody do obejscia roznic systemowych
(np. os.path.join() do generowania sciezek do plikow i katalogow), w
innych zawsze mozna sprawdzic zawartosc atrybutu sys.platform i
uruchamiac kod zalezny od platformy.

Pozdrawiam
Beorn