Zanki wypunktowania w OO

Paweł S pawcio-s w go2.pl
Pon, 14 Lut 2005, 09:26:57 CET

On Mon, 14 Feb 2005 08:18:41 +0100 (CET)
Jacek Osiecki <joshua w hybrid.pl> napisał(a):

> Tylko że OOo w wersjach poniżej 1.1.3 ma pewną diabelnie wkurzającą cechę:
> zawsze chce wciskać swoje wspaniałe formaty zapisu - grrr :)

Możesz sprecyzować ?
Czy chodzi Ci o:
Menu Narzędzia -> Opcje -> Ładuj/Zapisz -> Ogólne -> Zawsze zapisuj jako:
i tu w zależności od tego czy mamy Writer, czy Calc zmieniamy na to co nas
interesuje ??

I zawsze zapisuje mi jako ten format.

PS. Jakby co to mam paczki do tego, ale to na arch: pentium4 i do tego
src.rpm.

Pozdrawiam PawciooS