problem z wxWidgets

Łukasz Michalski l.michalski w ant.gliwice.pl
Pon, 14 Lut 2005, 09:44:13 CET

> Uff, działa :) Należą Ci się wielkie podziękowania.
>  Niby banalne : wx-config ma wskazywać na wxgtk-2.4-config. Ale ja

Jeżeli chcesz coś pisać w wxWin to ja i tak sugerowałbym ściągnięcie źródeł i
kompilację i instalację z opcjami --enable-debug --prefix=$HOME (+ ustawienie
LD_LIBRARY_PATH na $HOME/lib po instalacji).

Dystrybucyjne biblioteki sa bez debugu, a debug znacznie ułatwia programowanie
- jest sporo asercji w wxwin które ostrzegają że coś jest nie tak.

Wtedy w IDE wskazujesz wx-config na $HOME/bin/wxgtkd-2.4-config.

Poza tym wxWin 2.5.x (gtk2) z CVS jest już dużo lepsze niż stare 2.4.....

pzdr,
Łukasz