problem z prawami usera w pld

marksz-o2pl marksz2 w o2.pl
Wto, 15 Lut 2005, 12:52:53 CET

Witam
Jestem poczatkujuacym uzytkownikiem linuksa PLD. Mam problem z konfiguracja
pld ac 2.0. jadro 2.6.8. Po standardowej instalacji z plyt cd dodalem
uzytkownikow ale zaden user nie moze wykonac polecenia su (komunikat
zwrotny - "password incorect"); polecen zwiazanych z wylaczeniem maszyny:
halt, shutdown, poweroff i nawet reboot tez nie moze wykonac. User moze
tylko sie wylogowac poleceniem exit i potem musze zalogowac sie jako root i
wykonac shutdown (lub podobne).

Pomozcie gdzie sie to konfiguruje zeby nie trzeba roota logowac do
wylaczenia kompa.

Pozdrawiam

Marek Szymanski.