Postfix + mysql + stary virtual

Wojciech Polak nektrus w granice.net
Wto, 15 Lut 2005, 21:17:46 CET

Witam
     Mam postfixsa z ac, od dwóch lat serwer pracował na ra nie dawno zrobiłem
migracje na ac i chciałem zrobić postfixsa + mysql, ale mam problem, posiadam
ponad 200 kont w starym systemie czyli konta systemowe + aliasy virtuale
kilka domen itd. Czy jest szansa połaczenia tych dwóch systemów czy raczej
nie. Bo jak skonfiguruje mysql to szuka userow w bazie a nie w plikach.

 Jeżeli to jest nie możliwe to może ktoś zna sposób by uczynić aby login konta
nie był login w domena.pl w postfixsie z mysql tylko sam login jak dotychczas
tak będe mógł przepisać wszystkich userów do mysql bez krzyku.

   Google nic mi niestety nie powiedziało

Nektrus