OpenVPN na PLD AC

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Wto, 15 Lut 2005, 21:27:25 CET

SP wrote:

> Tylko się nie buduje.
> Szybkie pytanie: Jak dostać log z budowania?
> To bym wysłał tu.
Zobacz do speca - napisałem, że się nie buduje ;-)
(ale fakt mogłem kerberosa5 wyłączyć by def....)
./builder --without kerberos5 ipsec-tools.spec
i się zbuduje.

Wsparcie dla kerberosa pewnie będzie - jestem w
kontakcie z developerami ipsec-tools - chcą naprawić :-)

> IMHO Bardziej po 'PLD' jest użycie racoon?
Hmm to chyba decyzja admina co mu tam wygodniej...
Automatyka pewnie wskazana przy większej liczbie VPNów...

--
Andrzej Zawadzki