fbsplash/kernel/rc/sh

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Śro, 16 Lut 2005, 00:45:04 CET

Się zawziąłem na fbsplasha full - z progressem w initrd i na starcie.
Przy wyłączaniu wszystko już ładnie.
No i zgrzyt - muszę przechwycić to F2 przy starcie.
Kernel sam zmienia tryb na verbose, ale obrazek w tle zostaje z silent :(.
Mapowanie klawisza nie wystarcza, bo shell przy starcie nie wykonuje
komend - tylko wpisane w skrypty.
Z zewnątrz nie chce łyknąć.
W rc nie chcę grzebać.
Próbowałem kombinować z trap i bind, ale to do dupy.
A sprawdzanie /proc/fbsplash przy każdym wywołaniu skryptu - powoduje
migotanie przy niepotrzebnym ustawianiu prawidłowego już tła. Trzeba
tedy sprawdzać "życzenie" - kółko się zamyka.

Pytanie do fachowców - jak przechwycić ten cholerny sygnał (albo jak go
wysłać)?

--
WK