[OT] svn:externals

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Śro, 16 Lut 2005, 11:20:16 CET

Piotr Czechowicz napisał(a):
> Z moich doświadczeń wynika, że jakoś to działa.
> Spróbuj może usunąć wszystko (włącznie z .svn) z samego katalogu.
> u mnie działa to tak, że mam załóżmy katalog repo/test.
> Jego svn:externals zawiera:
> abc -r 123 svn://abc-repo/abc
> def svn://def-repo/xxx/def
OK, powalczylem i wywalczylem. Kopie robocze blokuja sie wtedy, gdy
katalog z zewnetrznym repo zostanie commitniety przed nalozeniem
atrybutu. Wszystko jest OK kiedy katalog zostanie utworzony, dodany do
kopii lokalnej, oznaczony atrybutem svn:externals i dopiero potem
commitniete wszystko to razem.

Dziekuje za pomoc i pozdrawiam
Beorn