PLD nie chce wystartowac

Lukasz "S-K" Jarochowski L.Jarochowski w sanity.int.pl
Śro, 16 Lut 2005, 23:39:17 CET

Paweł Nawrocki napisał(a):
> LSKJ> sprawdź sumy glibca, czy się zmieniły
> jak je sprawdzic? (przepraszam za banalne dla Was pytanie)

1) --nofollow - w manie do rpm'a niem. Ale w poldku działa :)
2) sumy sprawdzasz rpm -V glibc

Generalnie nie powinieneś mieć zmienionych sum żadnej z binarek. Jeśli masz,
to znaczy że coś jest nie tak. Na pewno nie powinieneś mieć zmienionych sum
żadnej z bibliotek. (imho)

Sprawdź sobie rpm -Va i zobacz czy tak nie jest... (wiem, że sprawdzałeś, ale
nie wkleiłeś tu wszystkiego. Najlepiej zrób:
rpm -V rdate | egrep ^[S\.][M\.]5.*$

i wklej wynik jeśli nie będzie zbyt wielki.

Pozdrawiam
ŁJ

--
Wszędzie słyszę krzyk. Cierpień nieustająca melodia....
GG:0x4BE039                  lukasz < w > sanity.int.pl