[ogloszenia parafialne] Przerwa w update'ach Ra

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 16 Lut 2005, 23:51:24 CET

Dnia środa, 16 lutego 2005 23:09, Marcin Król napisał:
> PLD na nadmiar informacji o stanie infrastruktury nie cierpi, wiec moze
> chociaz w 0.01% ta dziure zatkam. Otoz wszystkich, ktorzy jeszcze
> korzystaja z Ra i czekaja chocby na nowszego clamav czy inne
> aktualizacje pragne poinformowac, ze wystapily *khm* problemy natury
> technicznej nie pozwalajace chilowo generowac indeksow poldka. Czesc
> update'ow lezy sobie w test, ale ze zapoldkowac sie ich na chwile
> obecna nie da, trzeba je sobie np za-wu-getowac recznie. Dodatkowo
> builder ppc udal sie urlop zdrowotny, oby szybko wrocil do formy ;-)

Co oprócz clamava jest gotowe do przemiału?

P. S. Przydałoby się poprawić clamav-pld_config.patch pod kątem
NotifyClamd wskazującym na /etc/clamd.conf czy mi się tylko zdaje?
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/