Atheros, PLD i Mikrotik

Rafal cserf w o2.pl
Sob, 19 Lut 2005, 00:01:30 CET

Witam,
mam ruter-serwer(100 klientów) z prockiem 2.4GHz,system jest baardzo słabo obciążony.
Czy kupować cały zestaw WRAP z atherosem czy lepiej atherosa wrzucić do serwera..ma to znaczenie czy Atherosa będzie obsługiwało PLD czy Mikrotik? Chyba ruting jest taki sam...
Sprzęt ma chodzić na brydżu i zależy mi na 4Mb/s symetrycznej transmisji i niskich pingach przy,załóżmy, 100 klientach, które ten p2mp brydż będzie obsługiwał.
Po drugiej stronie oczywiście WRAPy, bo cóż innego..żadnych płyt mini atx nie widzę na allegro..
płyta jest dwuprocesorowa więc kiedyś może następny procek dorzucę...

I jeszcze jedno przy okazji: do małych dostawców Internetu, którzy są przeciw nakazowi prowadzenia Pełnej Księgowości.. zorganizowaliśmy protest, zapraszam do przyłączenia się: http://www.protest.neks.net/

--
pozdrawiam
Rafał Błażejowski