Atheros, PLD i Mikrotik

The Undefined undefine w aramin.net
Sob, 19 Lut 2005, 00:56:33 CET

On Sat, Feb 19, 2005 at 12:01:30AM +0100, Rafal wrote:
> Czy kupować cały zestaw WRAP z atherosem czy lepiej atherosa wrzucić do
> serwera..ma to znaczenie czy Atherosa będzie obsługiwało PLD czy Mikrotik?
jak masz pod reka, to na co kolejna maszynka? ;)
atherosy dzialaja swietnie pod pld.

> Sprzęt ma chodzić na brydżu i zależy mi na 4Mb/s symetrycznej transmisji i
> niskich pingach przy,załóżmy, 100 klientach, które ten p2mp brydż będzie
> obsługiwał.
hm.. coz.. u mnie atherosy akurat sa do "dlugich" linkow na 5.8,
klientow tam niet, wiec.. nie wiem ;)

> Po drugiej stronie oczywiście WRAPy, bo cóż innego..żadnych płyt mini atx
> nie widzę na allegro..
ja mam na themaxach ;) http://www.themax.net.pl/  ;)
w sumie to teraz juz po obu stronach - od serwerka bylo "troszke"
daleko, a zalezalo mi na jak najmniejszej odleglosci od sieciowki do
anteny :)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała