port parallel (Epson) i moja igłówka OKI 380

Witek Bałaban v-tec w pf.pl
Nie, 20 Lut 2005, 22:42:18 CET

Witam ...
Kiedyś męczyłem Was o moją igłówkę zjadającą co drugi znak.

Pobawiłem się PLD LiveCD i jeśli przy instalacji drukarki w CUPS-ie
wybrałem port parallel (Epson) to wszystko chodzi jak trzeba,
Wyczaiłem, ze w pliku /etc/cups/printers.conf
był wpis:
Device URl epson:/dev/lp0

Niestety w moim systemie nie mam takiego wyboru, jest "zwykły" parallel,
który wcina znaki aż huczy

Poradzcie, jak doprowadzić mój parallel do "stanu EPSON"
prosta zamiana wpisu w printers.conf parallel na epson przy Device URl
nie działa, co mozna było przewidzieć :-)

 Witek 'Bomber' Bałaban          ICQ: 20603355
 v-tec (at) pf (dot) pl          JID: bomber w jabberpl.org