Pomocy !!!

Michał Sutkowski michal w sutkowski.pl
Wto, 22 Lut 2005, 23:06:10 CET

Dnia wtorek, 22 lutego 2005 22:18, Daniel Dominik Rudnicki napisał:

> [root w amd64 root]# lspci | grep Bt
> 00:0d.0 Multimedia video controller: Brooktree Corporation Bt878 Video
> Capture (rev 11)
> 00:0d.1 Multimedia controller: Brooktree Corporation Bt878 Audio Capture
> (rev 11)
>
> a dokladniej "PixelView PV - BT878P + FM.RC"

Ja mam Pixelview BT878 (tylko nie wiem jaki dokładnie model)

W /etc/modprobe.conf mam:

alias char-major-89     i2c-dev
alias char-major-81     videodev
alias char-major-81-0   bttv
options bttv            card=72 radio=1 tuner=28

Może spróbuj tak jak jest u mnie? :P
Nie jest idealnie a jak znajdziesz jakąś lepszą konfigurację to daj znać.