mozilla-firefox-1.0-2

Maciej 'mco' Świętochowski mco w mco.hdtv.pl
Wto, 22 Lut 2005, 20:40:07 CET

Witam.

Firefox 1.0-2 z ready nie działa. Przy uruchamianiu wyskakuje okienko z
tytułem Gecko i czerwonym napisem na środku, na żółtym tle. Treść:
		accesskey="&allowPopup.accesskey;"
---------------------------^

Budowałem tę wersję z cvs i ten sam błąd. Czy ktoś mozę
potwierdzić/zaprzeczyć?
Co ciekawsze, powrót do 1.0-1 spowodował, że na dole, pod paskiem stanu,
pojawiło się:
		keycode="&openHelp.commandkey;"/>

Dodam tylko, że przed zbudowaniem nowego firefoxa, zbudowałem takżenspr
z HEAD. Czy ktoś ma podobne objawy? Ew. Czy ktoś z tym samym nspr (mój
głowny podejrzany) nie ma takich problemów?

Pozdrawiam,

--
Maciej 'mco' Świętochowski
[ mco ][ http://mco.hdtv.pl ][ mco w mco.hdtv.pl ]