PLD

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Wto, 22 Lut 2005, 23:16:58 CET

Dzień dobry.
Mam kilka pytań, takich bardziej organizacyjnych.

Jak zapewne wielu zauważyło, bo trudno było nie zauważyć, że coś się
dzieje, zmieniła się strona projektu. A wraz z nią jeszcze kilka rzeczy
i o nie chcę zapytać:
	- nie mam już na niej konta (na poprzedniej miałem) - czy naprawdę
muszę (mogę?) tworzyć sobie nowe, czy ktoś się zlituje nad starymi?
	- może coś przespałem, ale czy w międzyczasie zostało zmienione logo?
Nie zrozumcie mnie źle, podobają mi się grafiki mimooha, ale ze starym
bociankiem to mam tapetę, smycz, dwie koszulki. Czy muszę to wszystko
zmieniać, odpruwać, zamalowywać?

Adam

--
Adam Skowroński                  * Zawsze można ZU powiedzieć, że
tytus w oldfield.org.pl            * konsola to takie G*du-G*du z