memusage - błąd w rpm?

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Wto, 22 Lut 2005, 23:07:47 CET

Nie jestem zapisany na pld-devel, ale może ktoś jest albo mógłby tam
przekazać.

[root w tytus /] rpm -q glibc-memusage
glibc-memusage-2.3.4-0.20041122.2

próba uruchomienia:

[tytus w tytus tytus] memusage kalendarz
kalendarz: error while loading shared libraries: /lib/libmemusage.so:
cannot open shared object file: No such file or directory

oczywiście biblioteka jest, tylko w /usr/lib/.

Dziękuję.
Adam Skowroński

PS. Czy jest może lepsze miejsce do zgłaszania takich błędów. Wiem, że
jest dział Bugs na stronie, ale podchodzę do niego z dużą nieśmiałością.
adam

--
(""="")  Adam 'TYTUS' Skowroński       http://mike.oldfield.org.pl/tytus
  `.,,'    tytus w oldfield.org.pl      jabber:Adam.Skowronski w jabberpl.org