Thunderbird i POP3 - znalazłem błąd ale nie znam rozwiązania

kuba staskiewicz kuba w best.net.pl
Sob, 26 Lut 2005, 13:02:32 CET

On Sat, Feb 26, 2005 at 12:57:38PM +0100, ?ukasz Ma?ko wrote:
> Znalazłem co go boli. W logach serwera jest takowy wpis:
>
> Feb 26 12:24:00 yen spop3d[13520]: spsasl: no mechanism available
>
> Jak toto wyłączyć? Żeby thunderbird łączył się bez dodatkowych protokołów
> zabezpieczających?

To nie tyle jest protokol zabezpieczajacy, co mechanizm autentykacji.
Nie uzywam thunderbirda ale zakladam, ze ma on mozliwosc wyboru
mechanizmu autentykacji. Poszukaj w ustawieniach konta i zmien
na login lub plain (nie wiem co jest domyslne dla spop3d).

--
kub@ s.