Zestaw do nagrywania programów TV (o określonej wcześniej porze) na DVD.

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Czw, 27 Sty 2005, 20:49:52 CET

Wieslaw Kierbedz wrote:
> [...]

Zdażyło mi się, ale ze względu na tragiczne zakłócenia na tunerze,
musiałem ten pomysł na razie zarzucić.

> Ok.  1GB dysku na godzinę filmu 640x480, ac3 (mp3 odtwarzacz chyba nie
> pociągnie - nie każdy) 1GHz CPU i tak chociaż 256 RAM. Ale zwłaszcza
> procesor - im szybszy, tym szybciej przebiega konwersja.
> Zgrywanie i tak w locie.

Nie wiem jak z DVD i MPEG2, ale kompresja do DivXa (lub XviDa)
przeprowadzona dwuprzebiegowo przynosi drastyczną poprawę jakości.
Dorzuć do tego vhq (very high quality - opcja libavcodec), to najwyżej
Opteron 2,5 Ghz Ci to uciągnie w czasie rzeczywistym.

DivXa można robić z obrazu TV realtime na Ath1,33 z deinterlacingiem
(przy zgrywaniu na DVD może się to okazać zbędne - DVD są często z
przeplotem), ale przy dwóch przebiegach jakość pewnie byłaby lepsza...

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa