[OT] konfiguracja - motherboard

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Śro, 18 Maj 2005, 22:35:12 CEST

Dnia niedziela, 15 maja 2005 22:41, Michał Panasiewicz napisał:
> potrzebuje dobrej stabilnej płyty pod semprona dla PLD na serwer plików
> głównie (backupy, domena windows NT,)
>
> Sempron 754 (nie chce sie ładować na razie w amd64 ze wzgledu na
> niedopracowanie -chyba - tego jeszce w PLD)
>
> 512 MB RAM
> dwa dyski seagate 8MB cache IDE 200MB (+ interfesy sata co najmniej 2 na
> płycie lepiej 4) RAID1 na tym
> 2 interfejsy sieciowe na płycie mile widziane

Ja mam semprona z socket A na Gigabyte GA-7VT880 (ma 2 złącza SATA i RAID) -
na www.skapiec.pl znajdziesz sobie za 200 kilka złotych.

I to co zawsze powtarzam - teraz jest konkurencja - idź do sklepu - nawet tego
najbliższego domu - i weź na próbę płytę na WZ - zostaw depozyt i umów się na
tydzień - jak Ci będzie działała to po tygodniu wymienisz WZ na FAK-VAT.  Jak
nie to weźmiesz inną.

Niezależnie jaką płytę będziesz chciał kupić - oczywiście najpierw ustal czy
Ci dadzą wymienić i mów!, że to do Linuxa - czasem sprzedawca już się zetknął
i może wiedzieć, że na jakiejś płycie Linux nie działa.

Owszem czasem są naciągacze i będą chcieli Ci wcisnąć śmieci i Cię przerobić -
musisz być uważny.  U mnie w małym Wołominie się dogadałem więc tym bardziej
w dużej Warszawie

Powodzenia
Miesiu
--
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.swistak.pl/user_info_aukcje.html?sort=cena_obecna&id=46307