screen(1) i CRTL+A X, passwd i pam_unix -- nie chce, wolalbym prompt i tymczasowe haslo

Marcin Winkler qurczak w wolomin.biz
Śro, 18 Maj 2005, 23:01:43 CEST

On Wed, 18 May 2005 21:37:17 +0200
Mikolaj Kucharski <build w kompuart.pl> wrote:

> Siedzie na screen(1)ie duzo, czasem chce odejsc na chwilke od konsoli,
> wiec blokuje ja CTRL+A X, ale w PLD (domyslam sie ze dzieki PAM) nie ma
> prosby o wpisanie hasla tymczasowego. Wiec mam pytanie, czy ktos z
> urzytkownikow wie jak zmienic zachowanie screen(1)a bez rekompilacji,
> aby prosil mnie o podanie hasla za pierwszym CTRL+A X.

Moze tak
Ctrl+a :
password -> i wpisujesz tymczasowe haslo tylko ze musisz wyjsc ze
screena zeby sie o nie zapytal

 --
"Nieobecni nie mają racji"

Marcin Winkler