Jaki serwer PIV czy Xeon, IBM, DELL czy HP.

Marcin Król hawk w limanowa.net
Czw, 9 Lut 2006, 00:50:30 CET

> Podobno należy unikać kontrolerów RAID SCSI bazujących na Adaptecu (moduł
> aacraid) - wiem, że niektóre Delle to mają na płycie (i jak to Delle nazywają
> ten kontroler PERC ileśtam) - było na pld-kernel o tym.

Nie potwierdzam. Mam dwa delle korzystajace z aacraid i banglaja bez
problemow od 3 lat. Na PLD oczywiscie :)

> Co do procesora to nie wiem czy nie lepsze od jednego Xeona byłby dwurdzeniowy
> P4 z serii 8xx lub 9xx ?

Hm. Watpie. Xeony sa dwurdzeniowe (chyba). Pryznajmniej te co ja mam
(najstarsze mam sprzed 4 lat). Kazdy jest widziany jako dwa procki i nie
jest to HT raczej bo w przeciwienstwie do niego faktycznie dziala
zdecydowanie szybciej z jajkiem smp niz bez.

M.