Jeszcze jedno pytanie, ale teraz to juz o systemi

Pawel pmuch w zamek.szczecin.pl
Czw, 9 Lut 2006, 09:34:49 CET

Grzegorz Szymański napisał(a):
> Witam
> 	Ponownie mam pytanie. Moze sa to pytania blache, dla mnie wazne.
> Chodzi mi mianowicie o ststem na jakim ma stac serwer. Zdecydowalem sie
> na Dell PowerEdgo SC430 SCSI PIV 3,0 GHz, 1 GB RAM, 73 GB SCSI.
> 	Chcialbym zainstalwoac PLD.
> I teraz pytanie.
> Jaka wersje 1.0 (slyszalem ze jest bardzo stabilna), czy 2.0 AC.

Ja bym brał AC

> Jakie jadro 2.4 czy 2.6.

2.6.11.10-6 - bardzo stabilne - jest w ac-supported
> Exim czy postfix (30-40 kont)

Tu pewnie będą zwolennicy obu rozwiązań - ja polecam Postfixa, bo sam
używam.
Do tego postfixadmin, courier-imap i pop3, konta pocztowe w pełni
wirtualne, w mysqlu.
Na stronie postfixadmina jest fajny tutorial.

--
Paweł Muszyński