Jeszcze jedno pytanie, ale teraz to juz o systemi

Krzysztof Krolikowski krolik w coredump.x86.cl
Czw, 9 Lut 2006, 09:34:09 CET

Dnia czwartek 09 lutego 2006 09:25, Grzegorz Szymański napisał:
> Witam
> 	Ponownie mam pytanie. Moze sa to pytania blache, dla mnie wazne.
> Chodzi mi mianowicie o ststem na jakim ma stac serwer. Zdecydowalem sie
> na Dell PowerEdgo SC430 SCSI PIV 3,0 GHz, 1 GB RAM, 73 GB SCSI.
> 	Chcialbym zainstalwoac PLD.
> I teraz pytanie.
> Jaka wersje 1.0 (slyszalem ze jest bardzo stabilna), czy 2.0 AC.
> Jakie jadro 2.4 czy 2.6.
> Exim czy postfix (30-40 kont)

Z mojego doświadczenia wiem, że PLD 2.0 z powodzeniem działa na serwerze
PowerEdge 2500, na twoim też powinno działać. Kernel... to zależy. Ja
musiałem używać 2.4 ponieważ w tej serii jądra był działający sterownik
kontrolera raidowego. U Ciebie może być inaczej, więc spróbuj odpalić maszynę
najpierw na 2.6.
Jeśli chodzi o MTA to kwestia gustu. Ja wolę exima, ale absolutnie się nie
sugeruj moim zdaniem jak później masz wyrywać sobie włosy z głowy
konfigurując exima ;)

krolik

--
Krzysztof Królikowski