Wydanie Ac a dokumentacja PLD

Wojciech Ścisłowski wscislowski w ramiko.pl
Czw, 16 Lut 2006, 12:01:26 CET

Użytkownik Paweł Kwiatkowski napisał:

>Podeślij co jest do zmiany

Witam!
Jeśli można kilka uwag na gorąco :)

Ostatnio sagema podłączałem i sporo czasu mi zajęło zanim połapałem się
że do /etc/resolv.conf
trzeba na okoliczność rejestracji wpisać numerki z /etc/ppp/resolw
(plik ten powstaje w tym miejscu po zestawieniu połączenia z tepsą)
Dostęp do innych DNSów jest na tym etapie zabroniony.
Przydała by się o tym mała wzmianka.

Ponadto bez dostępu do środowiska graficznego, ciężko dołączonego do
modemu pdf'a przeczytać,
a jest tam napisane by na początek poustawiać "rejestracja.neostrada.pl"
oraz "rejestracja"
I o tym też przydał by się wątek w dokumentacji.
Bo dla kogoś kto pierwszy raz z neostradą ma przyjemność, nie jest to
wcale oczywiste...

Automatyczne podnoszenie interface neostrady przy starcie wymaga
załadowanego eagle-usb.
Można by napisać wprost gdzie jego ładowanie dopisać. Ja dopisałem do
/etc/modules

Pozdrawiam!
Bocian