Wydanie Ac a dokumentacja PLD

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Czw, 16 Lut 2006, 12:36:11 CET

On Thu, Feb 16, 2006 at 12:22:40PM +0100, Wojciech Ścisłowski wrote:

> Na desktopie - pewnie tak.
> Ale na prostym  routerku już pewnie niekoniecznie.
> I o tym też wartało by napisać.

prosty routerek mam w domu, co lepsze, startuje tylko z cdroma,
co lepsze własnej produkcji (intrd + sqfs), co lepsze hotplug ułatwia sprawę,
co lepsze może go przeniose na ueagle bo eagle-usb to jednak w
porównaniu do ueagle jest jakieś _nietakie_ jak dla mnie (czytaj
ueagle działa fajniej, lepiej i szybciej reaguje na błędy np rozłączenie
kabla usb, kabla telefonicznego itp)

od tego jest hotplug zeby _zgrabnie_ ładować np moduły do
obsługi urządzeń np po usb ;-)

dobra, jak się już upierasz o /etc/modules to dodaj oczywiscie 2 opcję
wspartą hotplugiem, tak żeby ktoś miał ew możliwość wyboru rozwiązania

natym eot, w sensie ja się wyczerpałem

pozdrówki,
m.a.
--
ekspert na antenie RM: - Weźmy słowo "komputer". Wszystkie litery w
tym słowie przyporządkujmy kolejnym liczbom w alfabecie, potem dodajmy