lefthand mala ksiegowosc

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Czw, 16 Lut 2006, 13:59:31 CET

Witam.

Silnie NTL...

Odpowiem- z tego co wiem (a myślę, że mam dość dobre źródła) kasa ma być
pobierana za wdrożenie, administrację i modyfikowanie kodu na życzenia
firmy.
Możliwe, że są planowane też inne formy zarabiania na podatki w firmach
jakie angażują się w projekt- to miłe dawanie czegoś ludziom za darmo,
ale jakoś nie zapłacisz z tego ZUS i nie zapracujesz na wypłatę dla
ludzi którzy piszą kod.

BTW. Prace postępują tak wolno tylko dlatego, że mało kto się angażuje
(głównie chodzi o firmy) w pracę nad kodem. GPL raczej odstrasza-
poniekąd słusznie.

Proszę o EOT i ew. pytania na listę Anakondy lub do firmy RS.

Tomasz Woźniak

Amatorzy zbudowali Arkę Noego- profesjonaliści Tytanika.