[AMD64] chroot -instalacja

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Czw, 16 Lut 2006, 15:08:12 CET

Dnia środa, 8 lutego 2006 09:01, Andrzej 'The Undefined' Dopierała napisał:

> sens ma, aczkolwiek...
>
> ja osobiscie zrobilem sobie po prostu chroota z systemem 32bit.
> przelaczam sie przez dchroot i.. tyle ;)
> i w nim uzywam oo, skype, ff z flashem oraz kiaxa.

Też sie nad czymś takim zastanawiałem. Zostałem jednak przy instalacji skype'a
i openoffica na 64bitach o którą pytałem w temacie "[amd64] openoffice i
inne";) Wady to to, że trzeba było zainstalować z ok 100-200mb i to, że teraz
mam czasem problem przy aktualizacji zdublowanych pakietów. Ogólnie liczę na
to, że zrobią wkońcu za jakieś pół roku openoffica na 64bity... a skype czy
flash... no cóż tak bardzo nie są mi potrzebne;)

> akregator powinien byc(?)
Jest. Tylko, że instalowałem wszystko od zera i nie wpadłem odrazu na to, że
znajduje się on w zbiorczej paczce "kdepim". W sumie to czemu nie jest on
jako oddzielna paczka? Bo szczerze powiedziawszy z tej paczki interesował
mnie tylko akregator. W innych dystrybucjach widziałem go jako oddzielną
paczkę (no ale nie wiem jakie miały one zależności:D).
--
Pozdrawiam, Kamil