Instalacja PLD na pendrive z FC4

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 21 Lut 2006, 16:20:17 CET

On Tue, Feb 21, 2006 at 03:05:25PM +0100, ronin-23 wrote:
> Witam.

a może podejdz do tego inaczej, użyj syslinux, ustaw flagę bót
na partycję z fat16, na fat16 nagraj syslinux.cfg, vmlinuz, initrd
to co masz w /boot/ (tylko nie symlink ino pliki) o nazwie jak wyżej
w syslinux.cfg (plik też na fat16 ciągle dalej) daj coś na wzór:

serial 0
prompt 1
timeout 99
default n
label n
kernel vmlinuz
append initrd=initrd root=/dev/sda2

potem umount fat16, syslinux /dev/sda1
i masz ładny syslinux ;-)))

wiem bo działa to mi tak, tzn z fat16 ja ładuję sobie to co mi jest
potrzebne

może to Ci pomoże a może nie, jakby co pisz o sukcesach

abram

--
ekspert na antenie RM: - Weźmy słowo "komputer". Wszystkie litery w
tym słowie przyporządkujmy kolejnym liczbom w alfabecie, potem dodajmy