Instalacja PLD na pendrive z FC4

ronin-23 ronin-23 w o2.pl
Wto, 21 Lut 2006, 18:00:44 CET

Dnia wtorek, 21 lutego 2006 17:37, Łukasz Maśko napisał:
> Dnia wtorek, 21 lutego 2006 17:25, ronin-23 napisał:
> [...]
>
> Ja odniosłem sukces w tej dziedzinie. Ale u mnie skończyło się to na jednej
> partycji sformatowanej na ext2 (wymagana była możliwość odczytu/zapisu np.
> do /etc czy /home/users) i zastosowaniu extlinux. Do tego musiałem
> przerobić skrypt linuxrc z initrd, żeby ładował moduły do usb-storage w
> odpowiedni sposób. Ponieważ zrobiłem to trochę tak na "odwal się, ważne że
> działa", to się tym nie chwaliłem (niemiłosiernie przyciąłem oryginalny
> [...]

O ile sie nie myle, a mylic sie moge poniewaz niestety znawca linuxa nie
jestem to nie uda mi sie uruchomic w peni funkcjonalnego linuxa (pld) na
partycji fat16 (mam nadzieje ze sie myle ;) ).  Stad wzial sie pomysl na
stworzenie 2 partycji jednej na ktorej moglbym odpalic linuxa sdb2 (na ktorym
moglbym "normalnie" pracowac np doinstalowywac prog. itd.) oraz drugiej  sdb1
na ktorej pracuje normalnie odtwarzacz. (nie potrafi on czytac z innej
partycji tylko z pierwszej i w formacie fat :(  ) stad tez pomysl na 2
partycje. Obawiam sie jednak ze brak mi wystarczajacej wiedzy by samodzielnie
tego dokonac dlatego tez zwrocilem sie po rade na forum. Zalezy mi tez na
odpaleniu na nim pld (lubie ten system wszytko jest w nim w miare dla mnie
jasne, a i zawsze mozna sie zwrocic o pomoc na grupie gdzie prawie zawsze
znajdzie sie ktos chetny do pomocy), a nie np. zipslacka co wydaje mi sie
bylo by prostsze ze wzgledu na to iz moze on normalnie pracowac na partycjach
typu fat.
Problemem jest to iz nie bootuje wogole w tej chwili gruba z ktorego moglbym
pomeczyc sie z recznym zbootowaniem systemu a nastepnie porobieniu
odpowiednich wpisow. Wydaje mi sie rowniez iz moge natknac sie na problem z
obsluga usb-storage poniewaz system znajduje sie bezposrednio na dysku usb i
nawet jesli grub sie zaladuje to moze nie wykryc odpowiedniego dysku.