vmware - czemu nie działa :(

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Wto, 21 Lut 2006, 19:18:45 CET

On 2006-02-21 17:58, Dariusz Włodarczyk wrote:
> [...]
> Co do zajętości procka to mi oscyluje w qemu z win98 ok 98-99,9% -
> jednak pracować się da. Fakt jednak, że Win98 pod vmware działą szybciej ;)

Tak krótko:

Celeron 2.2 GHz, Vanta, jakaś chłościarska dźwiękówka:

vmware - win98, IE6, JAWS, Eloquence - mniej więcej da się coś zrobić
To samo z polskim speakerem (produkcji Idiotycznego Web Readera) -
niespecjalnie
Próba instalacji IVONE - łojezusiemaryjo - mój "powiedz" to szczyt
elokwencji :)

qemu - win98,IE6,JAWS,speaker - też się nie da ale trochę lepiej (tzn.
da się wyłączyć)

Sempron64 2500+ (jako i686), GeForce2 MX (podobno), dźwięk takoż chłosta:

qemu - win98,IE6/FF1.5, JAWS, Eloquence - brak problemów
To samo ale speaker - da się przeżyć (tzn. jeszcze można pracować
chociaż trzeba lekkiego samozaparcia)
IVONE jeszcze nie próbowałem, vmware zainstaluję jak będę miał czas (i
powód, bo na razie wszystko działa a terminy gonią)

Obie maszyny na w miarę (no, z poprzedniego tygodnia) Ac.

ethanak