Google-chrome odmówił współpracy.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 25 Sie 2021, 12:34:46 CEST

Zaktualizowałem system do aktualnego z ready+test (w tym glibc, Mesa itp.) i
przestał mi działać Google Chrome. Przy starcie mam taki komunikat:

$ google-chrome
[13418:13418:0825/122641.709365:ERROR:sandbox_linux.cc(374)]
InitializeSandbox() called with multiple threads in process gpu-process.

a w logach wali mi coredumpami:

sie 25 12:26:48 laptok systemd-coredump[13789]: [🡕] Process 13787 (chrome) of
user 500 dumped core.

                                       Stack trace of thread 1:
                                       #0  0x00007f0e140ab5cd n/a (n/a + 0x0)

Wyczyszczenie konfiguracji do zera nie pomogło. Użycie zalecanych parametrów
--disable-gpu --disable-software-rasterizer nic nie pomaga - tyle, że
przeglądarka od razu się wywala za to z długim coredump-em na kilka ekranów.

Czy da się to naprawić, czy trzeba czekać na nowszą wersję Chrome? Obecnie mam
92.0.4515.159 czyli to co jest na serwerach Google. Downgrade glibc tym razem
odpada bo za dużo rzeczy po aktualizacji go wymaga.