Google-chrome odmówił współpracy.

Jan Palus atler w pld-linux.org
Śro, 25 Sie 2021, 12:51:00 CEST

On 25.08.2021 12:34, Łukasz Maśko wrote:
> Zaktualizowałem system do aktualnego z ready+test (w tym glibc, Mesa itp.) i
> przestał mi działać Google Chrome. Przy starcie mam taki komunikat:
>
> $ google-chrome
> [13418:13418:0825/122641.709365:ERROR:sandbox_linux.cc(374)]
> InitializeSandbox() called with multiple threads in process gpu-process.
>
> a w logach wali mi coredumpami:
>
> sie 25 12:26:48 laptok systemd-coredump[13789]: [🡕] Process 13787 (chrome) of
> user 500 dumped core.
>
>                                        Stack trace of thread 1:
>                                        #0  0x00007f0e140ab5cd n/a (n/a + 0x0)

> [...]

Problem był już podnoszony na pld-devel-pl. Wszystkie rzeczy oparte na
chromium wymagają tej zmiany dla glibc 2.34:
https://chromium-review.googlesource.com/c/chromium/src/+/2936184

Niestety obecnie nic oprócz qt5-qtwebengine jej nie ma więc nie działa
chrome czy rzeczy electronowe (skype). O ile dobrze rozumiem powyższa
zmiana będzie częścią chrome 93. W międzyczasie możesz spróbować
uruchomić chrome'a z opcją --no-sandbox ze wszystkimi tego
konsekwencjami dla bezpieczeństwa aplikacji (nie próbowałem czy
faktycznie działa).