Poldek - downgrade Pythona z 2.7 do 2.6 i brak paczki

Spoksss- Łuki spoksss at o2.pl
Wed Sep 8 07:02:46 CEST 2010

Witam wszystkich,

zupgradowałem Python'a z 2.6 do 2.7 nie świadom problemów jakie będę miał z mod_pythonem w Apachu.

Ponieważ nie moge teraz znaleść przyczyny błędu pamięci w serwerze www, potrzebuje zrobić
downgrade Pythona do wcześniejszej wersji, by na spokojnie przetestować to na innej maszynie.

Niestety wersji 2.6 nie ma już w repozytoriach,
ale mamy kopie na http://ftp.th.pld-linux.org/dists/th/PLD-20100811/  (dzięki shadzik)
gdzie widze paczke z Pythonem 2.6.5:
http://ftp.th.pld-linux.org/dists/th/PLD-20100811/i686/RPMS/python-2.6.5-3.i686.rpm

Skoro jest paczka to ustawiłem ww. repozytorium jako jedyne dla poldka:
[source]
_arch   = i686
type   = pndir
name   = th-old-20100811
#path   = ftp://ep09.pld-linux.org/dists/3.0/PLD-20100811/%{_arch}/RPMS/
path   = http://ftp.th.pld-linux.org/dists/th/PLD-20100811/%{_arch}/RPMS/

Następnie wykonałem:
poldek --clean-whole
poldek --upa

Jednak poldek dalej nie widzi paczki z Pythonem 2.6 jedyne co widzi to 2.7
poldek:/all-avail> ls *python-2*
freeradius-server-module-python-2.1.9-3.i686
python-2.7-3.i686
python-2to3-2.7-3.i686
3 packages

Próbowałem tez reload dla poldka i usuwanie katalogu z cachem (.poldek-cache)
dalej nic, tak jakby tej paczki w repozytorium nie było.

Indeksy niby poprawnie się zaktualizowały, ale paczki brak.
Dodam, że nie mam zbyt dużego doświadczenia z poldkiem, wypróbowałem już wszystkie znane mi i doczytane metody.

Ważniejsze ustawienia w poldek.conf:
cachedir = $HOME/.poldek-cache
unique package names = no
noproxy = ftp.th.pld-linux.org

Próbowałem uzyskać informacje na forum:
http://forum.pld-linux.org/viewtopic.php?p=35877

Czy ktoś z was miał może kiedyś podobny problem?

Z góry dzięki za pomoc.