Poldek - downgrade Pythona z 2.7 do 2.6 i brak paczki

Adam Przybyla adam at ertel.com.pl
Wed Sep 8 07:37:11 CEST 2010

On Wed, Sep 08, 2010 at 07:02:46AM +0200, Spoksss- Łuki wrote:
> Witam wszystkich,
>
> zupgradowałem Python'a z 2.6 do 2.7 nie świadom problemów jakie będę miał z mod_pythonem w Apachu.
>
> Ponieważ nie moge teraz znaleść przyczyny błędu pamięci w serwerze www, potrzebuje zrobić
> downgrade Pythona do wcześniejszej wersji, by na spokojnie przetestować to na innej maszynie.
>
> Niestety wersji 2.6 nie ma już w repozytoriach,
> ale mamy kopie na http://ftp.th.pld-linux.org/dists/th/PLD-20100811/  (dzięki shadzik)
> gdzie widze paczke z Pythonem 2.6.5:
> http://ftp.th.pld-linux.org/dists/th/PLD-20100811/i686/RPMS/python-2.6.5-3.i686.rpm

> [...]
	... niewazne jaki zarzadca pakietow, pod spodem masz rpm,
sproboj recznei zainstaklowac pakiety. Zacznij od:
rpm -qa --last  |grep " `rpm -q python-2.7 --last|head -1|awk '{print $3,$4,$5}'` "
Dowiesz sie co zainstalowales tego feralnego dnia, bedziesz wiedzial co zmieniac.
Przyznam bez bicia staram sie trzymac osobno binarki pythona w nowszej wersji,
bo kazde distro linuksa strasznie mocno zalezy od wersji pythona i jest to latwe
pakowanie sie w klopoty ze zmiana tego ostatniego, ale uzywam innego distro
(choc Poldka tez sobie dodalem;-) Z powazaniem
								Adam Przybyla