Witam,

Piotr Kędzierski kedzier at link.pl
Tue Dec 4 14:47:03 CET 2001

Witam,

Mam pytnie co do PLD Linux.
Zastanawiam się czy zainstalować tą dystrybucję, ale mam kilka
obaw, spowodowanych moją niewiedzą. Min. chodzi mi o obslugę
o wersję XFree (chodzi mi o obslugę ATI Radeon), oraz mam wielką
proźbę co do następnych wersji, mam płytę Asus A7V z kontrolerem
ATA100 jako drugim, i nie moge zainstalowac linuxa na dysku bo
poprostu nie widzi jego po nie jest skonfigorowany do tego, ten sam
problem mają moi koledzy używający plyt z dodatkowym kontrolerem.
Bardzo bym prosił o rozwiązanie tego problemu.
Dziękuję

Piotr Kędzierski