lustrzane odbicie PLD

--s+ ser at metalab.unc.edu
Mon Jul 9 17:06:45 CEST 2001

--->[Quoting Michal Bialoskorski <skorka at task.gda.pl>:]

> Wiatm ponownie,

>  nie bardzo rozumiem 'próby kontaktu', sprawdziliśmy w archiwum ftpadmin i
> nie ma tam ani jednego listu od PLD. Bardzo bym prosił o wyjaśnienie ze
> wzgędu na wagę zarzutów (brak reakcji z naszej strony).

Wydaje mi się, że po prostu archiwum ftpadmin, tak jak
i jakość lustrznego odbicia, które czasem było przez długi
czas nieaktualne, nie można traktować jako wystarczającego
kryterium "prób kontaktu". Osobiście wysłałem w różnym
czasie co najmniej kilka listów pod ten i inne adresy
znalezione na stronach TASKu, i jestem absolutnie pewny,
że nie dostałem żadnej odpowiedzi. Przez ponad dwa miesiące
tolerowaliśmy taki stan rzeczy, ale wreszcie cierpliwość
się skończyła.

> nie dziękujemy, ale ze względu na trudności 'komunikacyjne' (brak
> porozumienia między nami administratorami) my również nie chcemy świecić
> oczami (starymi wersjami). Szkoda tylko tych przeszło 10000
> odwołań/miesiąc (przyzwyczajenie drugą stroną człowieka).

Nie rozumiem poprzednich dwóch zdań, mógłby mi Pan wyjaśnić,
o co Panu chodziło? Jaki brak porozumienia pomiędzy "nami
administratorami"? Gwarantuję Panu, że świetnie się porozumiewam
ze swoimi administratorami. Przed nikim również nie świecę.

Czy mam rozumieć, że TASK zamierza usunąć mirror PLD ze swojego serwera?
Wydaje mi się, ze Pańskie zainteresowanie, chociaż późne,
daje podstawy ku temu, że sytuacja nareszcie może się znormalizować,
i wszyscy będziemy zadowoleni, w tym również TASK, gdyż w przeciwnym
wypadku ściąganie dystrybucji z Warszawy do każdego użytkownika
sieci gdańskiej, obciąży właśnie budżet TASKu. A nasza dystrybucja
jest coraz bardziej popularna, niebawem planujemy szerszą kampanię
medialną, co jeszcze bardziej powiększy zaintresowanie odbiorców.

Wciąż mam nadzieję, że się dogadamy, odkładając na bok wszelkie
zaszłości.

Pozdrowienia -
S. Pawłowicz
--