lustrzane odbicie PLD

Michal Bialoskorski skorka at task.gda.pl
Wed Jul 11 13:45:19 CEST 2001

[...]
> Wciąż mam nadzieję, że się dogadamy, odkładając na bok wszelkie
> zaszłości.

  I niech tak się stanie, ja bym się upierał przy swoim, Pan pwenie też, i
tak do niczego by to nie doprowadziło.

  W tej chwili sciągamy pld i test co godzine i iso raz na dobe, jakby
jakieś propozycje to bym prosił...

  W związku z planowanym rozwojem PLD mam pweną propozycję, żebyście
zrobli coś w stylu '/project/trace' debiana, ułatwi to wam kontrole nad
mirrorami, i nam (mirrorom) panowanie nad tym co się dzieje. Z waszej
strony będzie to polegało jedynie na stworzeniu stadnartu + jednego
katalogu + ewentualnie przykładowego skryptu.

pozdrawiam,
Michał.