Tłumaczenia KDE w cvs PLD

Arkadiusz Miskiewicz misiek at pld.ORG.PL
Mon Mar 5 23:25:14 CET 2001

On/Dnia Mon, Mar 05, 2001 at 11:19:48PM +0100, Jacek Stolarczyk wrote/napisał(a)
> Wielokrotnie już był podnoszony na liście polskich tłumaczy KDE
> (kde-transl at mer.chemia.polsl.gliwice.pl) problem umieszczenia tłumaczeń w
> osobnym cvs. W związku z tym mam pytanie, czy możnaby wykorzystywać serwer
> cvs PLD?
Jasne. Jest moduł i18n z wszelakimi tłumaczeniami. Wystarczy dodać
katalog np i18n/po.pl/kde i go dzieła :-)

> O ile wiem są tam tłumaczenia GNOME, więc w ten sposób mielibyśmy
> polskie tłumaczenia w tym samym miejscu, co zapewne ułatwiłoby też współpracę
> obu zespołów.
Nie ma tłumaczeń grupy gnome-pl. Uparli się co do własnego CVSu. Są
za to wszelakie tłumaczenia (i nie tylko) tłumaczy GNU: pl at li.org

> Pod względem technicznym głównym problemem byłaby
> synchronizacja tłumaczeń z serwerem cvs KDE.
Jeśli zrobisz taką automatyczną synchronizację po stronie klienta
to nie ma najmniejszego problemu (byle by ten skrypt commitował
automatycznie tylko do i18n/po.pl/kde :-)

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]