Instalacja Marcin Chojnowski

Michal Moskal malekith at pld.org.pl
Thu Mar 22 10:59:41 CET 2001

On Thu, Mar 22, 2001 at 09:08:31AM +0100, x4rth at box43.pl wrote:
> Hi
> W poniedzialek zaqpilem w kiosq pozycje LinuxPlus. Pelny nadziei
> wydrukowalem opis procesu instalacji sformatowalem partycje. Wrzucam wasza
> plytke i Boot from CD-ROM: .... Failed. Trudno, robie dyskietke
> instalacjyna. Efekt: laduje sie do pewnego momenu, lecz niestety, nie wiem
> co dalej Probowalem przegrac plik z IMAGES\Autoboot.img - nie miesci sie na
> dyskietke. Bardzo bym prosil o podanie dokladnego procesu instalacji.
> Wiem, ze to klopot i mozecie powiedziec: "poczekaj na wersje finalna " albo
> [...]

Chodzi o to, że o zwrot kasy powinieneś poprosić redakcję
Linux+, a nie nas. Myśmy tej płytki nie wydali, oni nawet tego
z nami nie uzgonilil.

Jeśli doszedłeś do shella (Press ENTER to activate this console.,
naciskasz enter i masz shella), i czytając opis martiego
(mam nadzieje, że to nie jego chciałeś instalować, tylko
PLD, ciekaw jestem jak wygląda zainstalowany martii),
nie wiesz co robić dalej to I'm very sorry, wyrzuciłeś
24 złote.

--
                        Michał Moskal <malekith at pld.org.pl>

The memory management on the PowerPC can be used to
frighten small children.
	-- Linus Torvalds

Panama explosion FBI Albanian NSA AK-47 fissionable Cocaine
CIA [Hello to all my fans in domestic surveillance] NORAD
radar [Hello to all my fans in domestic surveillance]
strategic terrorist colonel strategic Ft. Meade Honduras
Ortega